Na základě mnohaletých zkušeností, pravidelně zajišťujeme levné stěhování firem a kanceláří různých velikostí a povah. Trvale stěhujeme mnoho známých firem z českého trhu a snažíme se o jejich maximální spokojenost.
Postup stěhování firem a kanceláří
Máte-li zájem o přestěhování Vaší kanceláře či firmy, můžete nás kontaktovat několika způsoby:
1. zavoláte na bezplatnou linku, která je dostupná 24/7 – 800 444 499
2. zavoláte na kterékoliv jiné číslo – mobil 774 319 625 nebo pevná linka 246 028 070
3. zašlete poptávku e-mailem nebo vyplňte krátký formulář zde na webu a my Vás budeme obratem kontaktovat – případně nás kontaktujte pomocí chatu nebo na našich facebook stránkách
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, začne ji vyhodnocovat náš technik. Na základě zvoleného způsobu objednání našich služeb Vám technik zavolá, aby zjistil co nejvíce důležitých informací tvořících složku ceny. Hodně záleží na počtu stěhovaného nábytku, demontáži a následné montáži, vzdálenosti objektů nakládky a vykládky, apod.
Šikula-Stěhovák, s.r.o. nabízí komplexní služby, tudíž si u nás můžete objednat nejen stěhování firem a kanceláří, ale také balení nábytku, jakýkoliv obalový materiál, vyklízení a následnou likvidaci nepotřebných kusů a mnoho dalšího.
U stěhování firem a kanceláří rozhodně doporučujeme prohlídku naším zkušeným technikem. Technik má svou práci pod palcem a přesně tak ví, jaký nabídnout způsob stěhování, doporučí Vám nejvhodnější obalový materiál, počet kusů a předem určí odhadovaný čas stěhování. Návštěva technika je v rámci Prahy ZDARMA a nezávazná. Nebude-li se Vám cenový odhad líbit, nemusíte si zvolit naši firmu. Bude-li se Vám naopak naše nabídka zamlouvat, domluvíte si přímo s technikem termín a čas stěhování a tímto pro Vás starosti končí.
Zjistěte více o stěhování firem a stěhování kanceláří.
Konkrétní práce našeho technika
- zjistí rozsah věcí k přestěhování – nábytek, množství PC techniky, popřípadě trezorů a archivů, věcí vašich zaměstnanců,
- vypracuje kompletní seznam věcí k přestěhování,
- zjistí podmínky v místech nakládání a vykládání – počet pater, možnost využití výtahů (osobních, nákladních), vzdálenost donášky,
- určí počet a velikosti nákladních vozidel, které budou potřeba,
- určí potřebný počet pracovníků,
- domluví s vámi detaily stěhování – zajištění parkování na nakládce a vykládce, balení počítačové techniky, počty krabic a obalového materiálu, demontáž a montáž nábytku, seznam nábytku k likvidaci, skartace dokumentů, odvoz do spalovny apod.,
- zodpoví vaše otázky a poradí se vším co bude potřeba,
- domluví s vámi termín a harmonogram stěhování,
- při menším rozsahu stěhování technik na přání na místě odhadne předběžnou cenu za stěhování,
- vypracuje nabídku a tu vám zašle na domluvený e-mail/adresu.
V den stěhování:
Příprava:
- počítačová technika by měla být zabalena do bublinkové folie a vložena do krabice
- krabice připravené ke stěhování doporučujeme popsat jménem vlastníka a číslem kanceláře (patrem), aby bylo ulehčené vybalování
V domluvený den a čas dorazí náš tým s technikou (stěhovací vůz s hydraulickým čelem, skříňovou nástavbou s polstrovaným vnitřkem, vybaven upínáky na znehybnění nábytku při přepravě apod.). Samozřejmostí je vybavení nářadím, manipulačními vozíky a dekami na proložení nábytku, aby se při přepravě nepoškodil.
Po naložení veškerých věcí se přejíždí na vykládku, kde se podle harmonogramu a plánků kanceláří, umisťuje nábytek na určené místo. Krabice s věcmi jsou umisťovány dle popisů do konkrétních kanceláří. Obalový materiál, který byl použitý při stěhování ZDARMA odvážíme k ekologické likvidaci.